Livrarea catre CLIENT a produselor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid (Fan Courier) sau prin Posta Romana in zonele foarte indepartate unde firmele de curierat rapid percep taxe foarte mari. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale CLIENTULUI, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe SITE-ul SOCIETATII si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale CLIENTILOR, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta CLIENTII prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.

Livrarea produselor se face:

  1. In maxim 5 zile lucratoarede la confirmarea comenzii, termen de livrare valabil pentru comenzile care au ca destinatie o localitate apropiata de un sediu Fan Courier.
  2. In cazul in care CLIENTUL doreste livrarea intr-o localitate indepartata de un sediu Fan Courier, livrarea se va efectua in 9 zile lucratoare prin Posta Romanafara a plati o taxa suplimentara.

Tarife livrare

Livrare in Bucuresti: 0 Lei
Livrare in Provincie: 0 Lei

In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 11.2., SOCIETATEA va informa CLIENTUL prin e-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, CLIENTUL poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. CLIENTUL are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre SOCIETATE a unui raspuns din partea CLIENTULUI in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare.

In cazul in care produsul nu poate fi livrat, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate in cel mai scurt timp posibil, urmand ca impreuna cu acesta sa stabileasca daca se anuleaza comanda sau de trece in asteptare in cazul in care exista posibilitatea ca produsul sa fie disponibil dupa o anumita perioada de timp.

In cazul in care aveti intrebari legate de modalitatea de livrare ne puteti contacta la numarul de telefon 0722702292 sau pe adresa de e-mail vreauincaltaminte@gmail.com.