Toate reclamatiile, atat cele privind calitatea produselor, precum si cele privind departamentul financiar-contabil trebuie inaintate impreuna cu intreaga corespondenta in termen de maxim 7 (sapte) zile lucratoare de la primirea produselor, catre adresa de e-mail vreauincaltaminte@gmail.com sau la telefon 0722702292.

SOCIETATEA detine un sistem de primire a reclamatiilor si sesizarilor clientilor la care ofera un raspuns in maxim 48 ore (considerate in zile lucratoare);

Toate reclamatiile vor fi rezolvate in maximum 7 ( sapte) zile lucratoare de la primirea intregii documentatii justificative.

In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu SOCIETATEA si/sau SITE-ul acesteia, va rugam sa ne contactati la numarului de telefon 0722366421, de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00, prin email la vreauincaltaminte@gmail.com sau cu ajutorul formularului de pe SITE.

Puteti trimite sesizari cu privire la incalcarea drepturilor de autor (copy right) observate de dumneavoastra in paginile altor site-uri sau alte suporturi media la adresa de email vreauincaltaminte@gmail.com sau cu ajutorul formularului de pe SITE.

Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.vreauincaltaminte.ro, se vor trimite la vreauincaltaminte@gmail.com sau cu ajutorul formularului de pe SITE.

Functionalitatea sau imbunatatirea SITE-ului vor ramane proprietatea SOCIETATII.