Termenii si conditiile pentru utilizarea site-ului www.vreauincaltaminte.ro

Site-ul VreauIncaltaminte.Ro este proprietatea societatii comerciale ROYAL GRUP WORLD WIDE SRL, cu sediul in Str. Fetesti, nr.52, bl.T3, et.2, ap.12, sector 3, Bucuresti, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J40/11180/2004, CUI 16588927, cont bancar RO21BTRLRONCRT0286374901 deschis la Banca Transilvania Suc. Unirii, organizata in baza legii romane.

Atentie: Va rugam sa cititi termenii si conditiile cu atentie inainte de a utiliza acest web site.

  • Toate paginile site-ului vreauincaltaminte.rosunt proprietatea firmei s.c. ROYAL GRUP WORLD WIDE SRL
  • Toate codurile HTML precum si controalele Active X detinute de acest web site sunt proprietatea firmei ROYAL GRUP WORLD WIDE SRL.

Utilizarea acestui web site (incluzand accesul, navigarea si cumpararea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor si conditiilor enuntate in cuprinsul prezentului document cu toate efectele si consecintele ce decurg din aceasta.

  1. Definitii

CAMPANIE – actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre SITE.

CLIENT/CUMPARATOR – Persoana fizica care are calitatea de UTILIZATOR sau MEMBRU Vreauincaltaminte.ro, si care a plasat cel putin o comanda pe site.

COMANDA – actiunea prin care un UTILIZATOR sau CLIENT solicita achizitionarea a cel putin un produs de le SITE prin adaugarea acestuia in cosul de cumparaturi si urmarea tuturor pasilor de acolo pana la finalizare.

CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul personalizat la SITE.

CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit. a.: contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta;

CONTINUT are urmatoarea definitie:

  •  toate informatiile de pe SITE care pot fi vizualizate;
  •  continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre SITE prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  •  orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al SOCIETATII, UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  •  informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de SITE intr-o anumita perioada;
    •    informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care SOCIETATEA are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii

MEMBRU – Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT in baza unui acord de utilizare existent intre SITE si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

NEWSLETTER – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre SITE intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea SOCIETATII cu referire la informatiile continute de acesta.

SITE – Domeniul www.vreauincaltaminte.ro .

SOCIETATE – ROYAL GRUP WORLD WIDE SRL.

TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre SOCIETATE atre CLIENT, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre SOCIETATE, indiferent de modalitatea de livrare;

UTILIZATOR: Persoana fizica care acceseaza CONTINUTUL SITEULUI. Acesta poate fi atat MEMBRU cat si CLIENT.

  1. Continutul site-ului si drepturile de proprietate intelectuala 

2.1.CONTINUTUL, astfel cum este definit la articolul 1, este proprietatea exclusiva a SOCIETATII, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

2.2. MEMBRULUI sau CLIENTULUI nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de SOCIETATE si SITE.

2.3. Extragerea oricaror informatii urmata de orice utilizare in scop comercial care depaseste sfera copiei private reglementate de lege sau pentru vanzare ori licentiere si fara a avea in prealabil un consimtamant scris al titularilor drepturilor de proprietate constituie o incalcare a termenilor si conditiilor.

2.4. MEMBRUL sau CLIENTUL poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale DOCUMENTULUI.

2.5. In cazul in care SOCIETATEA confera MEMBRULUI sau CLIENTULUI dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care MEMBRUL are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe SITE sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite. Acest acord nu reprezinta un angajament contractual din partea SOCIETATII pentru respectivul MEMBRU sau CLIENT sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

2.6. Niciun continut transmis catre MEMBRU sau CLIENT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea SOCIETATII si/sau al angajatului SOCIETATII care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

2.7. Este interzisa orice utilizare a CONTINUTULUI in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

2.8. Prin accesarea SITEULUI MEMBRUL sau CLIENTUL este de acord sa nu afecteze si interfereze in vreun fel cu elementele de securitate ale SITEULUI, cu elementele care previn sau restrictioneaza utilizarea, copierea unui continut sau elemente care intaresc limitele de utilizare a SITEULUI sau a CONTINUTULUI acestuia.

  1. Prelucrarea informatiei si Contact

3.1. SOCIETATEA publica pe SITE, datele de identificare si contact, actualizate, spre informarea  UTILIZATORULUI.

3.2. Prin furnizarea datelor de contact prin orice canal (telefonic, creare cont, etc), MEMBRUL sau CLIENTUL permite SOCIETATII sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).

3.3. Accesarea SITE-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate SOCIETATII se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil MEMBRULUI sau CLIENTULUI. Astfel, SOCIETATEA, va considera ca MEMBRUL SAU CLIENTUL, consimte la primirea notificarilor din partea SITE-ului in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe site.

3.4. Informatia va fi prelucrata de catre SITE in conformitate cu prevederile Legilor nr. 676/2001 si 677/2001, putand fi folosita in scopuri cum ar fi:

3.4.1. Procesarea comenzilor sau cererilor MEMBRULUI sau CLIENTULUI;

3.4.2. Oferirea de produse si/sau servicii catre MEMBRU sau CLIENT;

3.4.3. Facturare;

3.4.4. Solutionarea cererilor, intrebarilor sau a reclamatiilor MEMBRULUI sau CLIENTULUI;

3.4.5. Realizarea studiilor de piata si de produs si marketingul produselor si al serviciilor SOCIETATII  si ale companiilor asociate/parteneri;

3.4.6. Contactarea UTILIZATORULUI (inclusiv prin posta, email, fax, mesaje text, pager sau telefon) in legatura cu oferte de produse si servicii ale SOCIETATII si ale companiilor asociate/parteneri sau in legatura cu produse si servicii ale unor terte parti care SOCIETATEA considera ca ar putea fi de interes pentru UTILIZATOR (in afara de cazul in care a fost adresata o cerere scrisa sa nu fie contactat in acest sens);

3.4.7. Alocarea sau oferirea unor eventuale recompense, reduceri sau beneficii.

3.5. Completarea partiala sau integrala a formularului de creare cont si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea SOCIETATII de a contacta MEMBRUL sau CLIENTUL.

3.6. SOCIETATEA isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe SITE sau cu un contract incheiat cu un MEMBRU sau CLIENT, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).

  1. Confidentialitate

4.1. SITE-ul colecteaza date cu caracter personal, pe pagina sa, numai cu acordul voluntar al UTILIZATORULUI, in scopurile mentionate la punctul 3.4.

4.2. Prin crearea CONTULUI, fiecare MEMBRU sau CLIENT si-a exprimat consimtamantul ca SOCIETATEA sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.

4.3. Oricare MEMBRU sau CLIENT are dreptul de a solicita informatii suplimentare sau incetarea folosirii datelor cu caracter personal in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea unei cereri scrise, semnate si datate la adresa de mail adina@vreauincaltaminte.ro sau prin modalitatea pusa la dispozitie de contul creat pe site.

4.4. SITE-ul poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizate de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre SOCIETATE pentru a imbunatati serviciile oferite UTILIZATORILOR sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale DOCUMENTULUI, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor MEMBRULUI/CLIENTULUI contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea SOCIETATII si/sau al eventualilor terti cu care SOCIETATEA are contracte de parteneriat in acel moment.

4.5. SOCIETATEA nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale CLIENTULUI.

4.6. SOCIETATEA nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.

  1. Newsletter

5.1. In momentul in care, UTILIZATORUL isi creaza un CONT pe SITE, accepta DOCUMENTUL (Termeni si Conditii), exprimandu-si acordul cu privire la primirea de newslettere din partea SITE-ului si a SOCIETATII, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre UTILIZATOR, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.

5.2. Datele preluate de la un MEMBRU sau CLIENT, in scopul expedierii newsletter-elor, pot si vor fi folosite de catre SOCIETATE in limitele Politicii de confidentialitate.

5.3. Renuntarea la primirea newsletter-elor se poate face in orice moment:

  • 5.3.1. prin folosirea optiunilor disponibile in CONT, pentru modificarea acceptului;
  • 5.3.2. prin contactarea echipei SOCIETATII, utilizand instrumentele dinsponibile pe SITE la sectiunea “CONTACT”, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.

5.4. Renuntarea la primirea newsletter-elor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.

5.5. SOCIETATEA isi rezerva dreptul de a selectiona MEMBRII sau CLIENTII care si-au exprimat anterior dorinta de a primi newsletter, catre care va trimite astfel de notificari, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice MEMBRU sau CLIENT, fara nici un angajament ulterior din partea SITE-ului sau a SOCIETATII, In acest caz, MEMBRUL sau CLIENTUL se poate adresa echipei SOCIETATII prin datele din rubrica CONTACT, pentru a primi justificarile necesare in legatura cu orice decizie si/sau actiune intreprinsa de SOCIETATE, in sensul prezentului articol.

5.6. SOCIETATEA nu va include in newsletter-ele transmise UTILIZATORILOR, nici un alt fel de material publicitar care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al SOCIETATII, la momentul expedierii newsletter-elor.

  1. Produse comercializate si disponibilitatea acestora

6.1. SOCIETATEA poate publica pe site informatii despre produse si/sau promotii practicate de catre aceasta sau de catre oricare alt tert cu care SOCIETATEA are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

6.2. Produsele achizitionate prin intermediul SITE-ului sunt destinate exclusiv uzului personal al CLIENTULUI.
6.3. SOCIETATEA poate limita unuia sau mai multor CLIENTI, capacitatea de achizitionare a unor produse disponibile pe SITE la un moment dat, in conditiile art. 6.1.

6.4. SOCIETATEA nu garanteaza disponibilitatea in stoc a produselor afisate, in urmatoarele cazuri:

6.4.1. Stocul initial s-a epuizat sau se constata ca produsul comandat prezinta un defect, motiv pentru care vanzatorul va avea dreptul de a nu livra partial sau integral o anumita comanda si se obliga sa anunte cumparatorul in cel mai scurt timp despre situatia aparuta;

6.4.2. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate eronat, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, SOCIETATEA isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

6.5. In cazul in care SOCIETATEA nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, la data la care SOCIETATEA ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre CLIENT, sumele achitate vor fi rambursate de catre SOCIETATE in termen de maximum 14 zile calendaristice, conform art. 11 alin. 2 din Legea 130/2000 privind executarea contractelor la distanta.

  1. Tarife si facturare

7.1. Toate tarifele aferente produselor prezentate pe SITE sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

7.2. Tarifele afisate pe SITE taiate de o linie, semnifica pretul recomandat de catre producator pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.

7.3. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON.

7.4. In conformitate cu Art. 155 din Legea 571/2003 – Codul Fiscal in vigoare factura fiscala trebuie sa contina in mod obligatoriu urmatoarele elemente:

7.4.1. Numarul de ordine, in baza uneia sau mai multor serii, care identifica factura in mod unic;
7.4.2. Data emiterii facturii;

7.4.3. Data la care au fost livrate bunurile/prestate serviciile sau data incasarii unui avans, in masura in care aceasta data difera de data emiterii facturii;

7.4.4. Denumirea/numele, adresa si codul de inregistrare in scopuri de TVA sau, dupa caz, codul de identificare fiscala, ale persoanei impozabile care emite factura;

7.4.5. Denumirea/numele furnizorului/prestatorului care nu este stabilit in Romania si care si-a desemnat un reprezentant fiscal, precum si denumirea/numele, adresa si codul de inregistrare in scopuri de TVA, conform Art. 153, ale reprezentantului fiscal;

7.4.6. Denumirea/numele si adresa beneficiarului bunurilor sau serviciilor, precum si codul de inregistrare in scopuri de TVA sau codul de identificare fiscala ale beneficiarului, daca acesta este o persoana impozabila sau o persoana juridica neimpozabila;

7.4.7. Denumirea/numele beneficiarului care nu este stabilit in Romania si care si-a desemnat un reprezentant fiscal, precum si denumirea/numele, adresa si codul de inregistrare prevazut la Art. 153 ale reprezentantului fiscal;
7.4.8. Denumirea si cantitatea bunurilor livrate, denumirea serviciilor prestate, precum si particularitatile prevazute la Art. 125^1 alin. (3) in definirea bunurilor, in cazul livrarii intracomunitare de mijloace de transport noi;

7.4.9. Baza de impozitare a bunurilor si serviciilor sau, dupa caz, avansurile facturate, pentru fiecare cota, scutire sau operatiune netaxabila, pretul unitar, exclusiv taxa, precum si rabaturile, remizele, risturnele si alte reduceri de pret;

7.4.10 Indicarea cotei de taxa aplicate si a sumei taxei colectate, exprimate in lei, in functie de cotele taxei;

7.4.11. In cazul in care nu se datoreaza taxa, trimiterea la dispozitiile aplicabile din prezentul titlu sau din Directiva 112 sau orice alta mentiune din care sa rezulte ca livrarea de bunuri sau prestarea de servicii face obiectul unei scutiri sau a procedurii de taxare inversa;

7.4.12. In cazul in care se aplica regimul special pentru agentiile de turism, trimiterea la Art. 152^1, la Art. 306 din Directiva 112 sau orice alta referinta care sa indice faptul ca a fost aplicat regimul special;
7.4.13. Daca se aplica unul dintre regimurile speciale pentru bunuri second-hand, opere de arta, obiecte de colectie si antichitati, trimiterea la Art. 152^2, la Art. 313, 326 ori 333 din Directiva 112 sau orice alta referinta care sa indice faptul ca a fost aplicat unul dintre regimurile respective;

7.4.14 O referire la alte facturi sau documente emise anterior, atunci cand se emit mai multe facturi sau documente pentru aceeasi operatiune.

7.5. Norme metodologice – Semnarea si stampilarea facturilor nu sunt obligatorii.

7.6. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe SITE (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea SOCIETATII, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

7.8. In descrierea produselor SOCIETATEA isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

7.9. In toate cazurile in care CLIENTUL isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, SOCIETATEA va inapoia sumele vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de 14 zile calendaristice de la data anularii.

  1. Comanda online

8.1. CLIENTUL poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe SITE, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una din modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumaraturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc pozitiv pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a acestuia.

8.2. Prin finalizarea comenzii, CLIENTUL consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

8.3. Prin finalizarea comenzii CLIENTUL consimte ca SOCIETATEA poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de aceasta si prevazut in cadrul prezentului DOCUMENT, in orice situatie in care este necesara contactarea CLIENTULUI.

8.4. SOCIETATEA poate denunta unilateral comanda efectuata de catre CLIENT, in urma unei notificari prealabile adresate acestuia din urma, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

8.4.1. Datele furnizate de catre CLIENT, pe site sunt incomplete sau incorecte;

8.4.2. Activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel SOCIETATEA si/sau partenerii acesteia;

8.4.3. Realizarea a mai mult de doua incercari de livrare consecutive, esuate;

8.4.4. Existenta unor erori pe SITE ce nu tin de SITE si/sau SOCIETATE

8.5. CLIENTUL poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 8.3.;
8.6. In cazul in care CLIENTUL renunta in cadrul termenului legal de retragere din CONTRACT, la o comanda efectuata si achitata, contravaloarea produsului/produselor va fi returnata de catre SOCIETATE in maxim 14 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre CLIENT.

8.7. CLIENTUL are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi, in termen de maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. Astfel, CLIENTUL va transmite in scris solicitarea de anulare sau modificare a comenzii.

8.8. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea SOCIETATII, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

8.11. In cazul in care un CLIENT isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre CLIENT dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

  1. Comanda telefonica

UTILIZATORUL nu poate efectua comenzi telefonice.

  1. Contract si finalizare

10.1. SOCIETATEA va include in coletul expediat catre CLIENT, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor de catre CLIENT.

10.2. SOCIETATEA va facilita informarea CLIENTULUI asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.

10.3. CONTRACTUL la care se adauga documentele care atesta livrarea catre CLIENT a produselor contractate de acesta, de partea SOCIETATII, devine Contract onorat.

  1. Transport

11.1. Livrarea catre CLIENT a produselor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid (Fan Courier) sau prin Posta Romana in zonele foarte indepartate unde firmele de curierat rapid percep taxe foarte mari. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale CLIENTULUI, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe SITE-ul SOCIETATII si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii. De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale CLIENTILOR, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta CLIENTII prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.

11.2. Livrarea produselor se face:

11.2.1. in maxim 5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, termen de livrare valabil pentru comenzile care au ca destinatie o localitate apropiata de un sediu Fan Courier.

11.2.2. In cazul in care CLIENTUL doreste livrarea intr-o localitate indepartata de un sediu Fan Courier, livrarea se va efectua in 9 zile lucratoare  prin Posta Romana fara a plati o taxa suplimentara.

11.3. Tarife livrare

Livrare in Bucuresti: 0 Lei
Livrare in Provincie: 0 Lei

11.4. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 11.2., SOCIETATEA va informa CLIENTUL prin e-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, CLIENTUL poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. CLIENTUL are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre SOCIETATE a unui raspuns din partea CLIENTULUI in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare.

11.5. In cazul in care produsul nu poate fi livrat, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate in cel mai scurt timp posibil, urmand ca impreuna cu acesta sa stabileasca daca se anuleaza comanda sau de trece in asteptare in cazul in care exista posibilitatea ca produsul sa fie disponibil dupa o anumita perioada de timp.

11.6. In cazul in care aveti intrebari legate de modalitatea de livrare ne puteti contacta la numarul de telefon 0722366421 sau pe adresa de e-mail bebe@vreauincaltaminte.ro.

  1. Calitate si garantii

12.1. SOCIETATEA asigura garantia tuturor produselor comercializate, potrivit dispozitiilor Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora (cu modificarile ulterioare) si conform informatiilor privind garantia produselor descrise in certificatul de garantie a produsului, pentru fiecare produs in parte.

12.2. Fiecare produs comercializat pe SITE beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate in pagina de prezentare a acestuia.

12.3. In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare CLIENT poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia.

  1. Returnarea produselor

13.1. CLIENTUL poate returna produsele achizitionate prin intermediul SITE-ului, in urmatoarele situatii:

13.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;

13.1.2. Produsele au fost livrate / facturate gresit;

13.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;

13.1.4 Produsele au marimi eronat comandate de catre Client, insa pentru evitarea situatiilor de acest gen, SITE-ul pune la dispozitia clientului indicatii clare despre cum se aleg masurile la incaltaminte;

13.1.5. „Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.

13.3. Clientului care a notificat SOCIETATEA conform art 13.2., ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, SOCIETATEA considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

13.4. CLIENTUL nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

13.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit, exceptie facand situatia prevazuta la art. 13.1.4.

13.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 13.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute conform art 13.2, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
13.4.3. In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute in art. 13.1, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

13.4.4. Pantofii trebuie sa nu fie folositi si sa fie returnaţi in ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului.

13.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.

13.6. In cazul inlocuirii produsului cu unul avand marimea nou comandata, conform 13.1.4., inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

13.7. In cazul in care CLIENTUL care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 13.1.3, iar SOCIETATEA nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, aceasta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului in conformitate cu 13.5.

13.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
13.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile prezentate la punctele 13.1.1; 13.1.2; 13.1.3.

13.10 Produsele vor fi returnate SOCIETATI Ia adresa: Bdul. Theodor Pallady, nr.24 , Bl.R 11 ,sc.B , et.3 , ap.50 , sector 3 , Bucuresti.

  1. Limitare de responsabilitate

14.1. SOCIETATEA nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata nici unei persoane fizice sau juridice care utilizeaza SITE-ul sau CONTINUTUL, altfel decat in limita articolelor ce constituie DOCUMENTUL.

14.2. SOCIETATEA nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe SITE sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel pierderi.

14.3. In cazul in care un UTILIZATOR considera ca un CONTINUT expediat prin orice mijloc de catre SOCIETATE, violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii SOCIETATEA, conform detaliilor de contact, astfel incat aceasta sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

14.4. SOCIETATEA nu garanteaza MEMBRLUI sau CLIENTULUI acces pe SITE si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al SOCIETATII.

14.5. SOCIETATEA nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

14.6. SOCIETATEA este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre MEMBRU sau CLIENT prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al SOCIETATII, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura UTILIZATORULUI si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de CONTINUT.

14.7. SOCIETATEA nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

14.7.1. Serviciul va fi potrivit cerintelor CLIENTULUI;

14.7.2. Serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;

14.7.3. produsele obtinute gratis sau contracost prin intermediul SITE-ului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor CLIENTULUI;

14.8. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii SITE-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre CLIENT sau MEMBRU si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul SITE-ului.

  1. Forta majora si cazul fortuit

15.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

15.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

15.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

15.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

15.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 16.3.

  1. Litigii

16.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre SOCIETATE MEMBRULUI sau CLIENTULUI prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile „Termeni si conditii”.

16.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre UTILIZATOR si SOCIETATE se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, in conformitate cu legile romane in vigoare.

16.3. SOCIETATEA nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.

16.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

16.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

  1. Dispozitii finale

17.1. SOCIETATEA isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale SITE-ului/structurii acestuia precum si orice CONTINUT fara notificare prealabila a UTILIZATORULUI.
17.2. In limita prevederilor DOCUMENTULUI, SOCIETATEA nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe SITE din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

17.3. SOCIETATEA isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a SITE-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

  1. Reclamatii si Feedback

18.1. Toate reclamatiile, atat cele privind calitatea produselor, precum si cele privind departamentul financiar-contabil trebuie inaintate impreuna cu intreaga corespondenta in termen de maxim 7 (sapte) zile lucratoare de la primirea produselor, catre adresa de e-mail bebe@vreauincaltaminte.ro sau la telefon 0722366421.

18.2. SOCIETATEA detine un sistem de primire a reclamatiilor si sesizarilor clientilor la care ofera un raspuns in maxim 48 ore (considerate in zile lucratoare);

18.3. Toate reclamatiile vor fi rezolvate in maximum 7 ( sapte) zile lucratoare de la primirea intregii documentatii justificative.

18.4. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu SOCIETATEA si/sau SITE-ul acesteia, va rugam sa ne contactati la numarului de telefon 0722366421, de luni pana vineri intre orele 09:00 – 17:00, prin email la adina@vreauincaltaminte.ro sau cu ajutorul formularului de pe SITE.

18.5. Puteti trimite sesizari cu privire la incalcarea drepturilor de autor (copy right) observate de dumneavoastra in paginile altor site-uri sau alte suporturi media la adresa de email adina@vreauincaltaminte.ro sau cu ajutorul formularului de pe SITE.

18.6. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.vreauincaltaminte.ro, se vor trimite la adina@vreauincaltaminte.ro sau cu ajutorul formularului de pe SITE.

18.7. Functionalitatea sau imbunatatirea SITE-ului vor ramane proprietatea SOCIETATII.

Varianta: 1.1. 30.06.2015